امیر سرتیپ نصیرزاده تاکید کرد؛لزوم حضور حداکثری و انتخاب فرد اصلح در انتخابات مجلس شورای اسلامی

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

امیر سرتیپ نصیرزاده گفت: امسال بیش از ۵ هزار نفر برای حضور و خدمت در نیروی هوایی ارتش اعلام آمادگی کرده اند که از این تعداد چهار هزار نفر در آزمون استخدامی شرکت کرده اند. این تعداد بالای شرکت کننده، نشان از محبوبیت و جذابیت نیروی هوایی دارد .

وی در ادامه به مصاحبه گران حاظر درمراسم تاکید کرد: نیروی کیفی و تاثیرگذار باید همه شرایط  از لحاظ امنیتی، اخلاقی، وضعیت جسمانی و خانوادگی را دارا باشد.

امیر نصیرزاده با بیان اینکه یک نیروی کیفی باید از روحیه سلحشوری و رزمندگی برخوردار باشد و می‌خواهیم بهترین ها را گزینش و در دانشگاه شهید ستاری به خوبی آموزش و تربیت کنیم خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به زیبایی فرموده‌اند، نیروهای کیفی به ما وضعیت راهبردی می بخشند، خلأهای موجود در سازمان را کشف، کمبود امکانات را برطرف و اگر در جایی مشکلی باشد رفع می کند .

فرمانده نیروی هوایی ارتش در پایان با بیان اینکه همه باید در انتخابات مجلس شورای اسلامی حضور پرشور داشته باشیم و نمایندگانی شریف، دلسوز، شایسته و اصلح  را انتخاب کنیم، اظهار کرد: ما موظف هستیم با اطلاع‌رسانی دقیق، دعوت و هوشیار کردن مردم و اطرافیان تاثیر گذار باشیم و نگذاریم تبلیغات سو دشمن در فضای مجازی تاثیری در حضور مردم در انتخابات بگذارد وان‌شاالله شاهد حضور پرشور مردم به ویژه کارکنان و خانواده های نیروی های مسلح در انتخابات باشیم.



برچسب‌ها: آسمانیهاارتشنهاجاامیرنصیرزاده

تاريخ : جمعه 2 اسفند 1398 | 11:44 | نویسنده : سعید علوی |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • مرگ چت